چه باید بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین بالا آیا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه باید بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین بالا آیا

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی و افزایش سطح کراتینین من به 5.4 در حال حاضر. علاوه بر این، سطح اوره من نیز بسیار بالا است. می تواند شما را به من بگویید من چه باید بکنم؟

چرا کراتینین و سطح اوره به بالا؟

از توضیحات خود را، سطح کراتینین خود را بسیار بالاتر از نرمال، کراتینین از شکست عضله و گوشت مصرف می کنید تولید می شود. و اوره از پروتئین رژیم غذایی و پروتئین بافت تولید می شود. تحت شرایط عادی، آنها را می توان از بدن توسط کلیه ها تخلیه می شود. هنگامی که کلیه به اشتباه، آنها را در خون ساخت و باعث آسیب بیشتر به کلیه، در نتیجه کراتینین و سطح اوره بالا خواهد رفت.

با سطح کراتینین بالا و سطح اوره چه باید بیمار را انجام دهد؟

به عنوان سم، آن را باید از طریق کلیه ها حذف خواهند شد. پس از آن را افزایش می دهد، است -50٪ تنها 30 درصد عملکرد کلیه باقی مانده است. بنابراین زمان را برای شما به درمان مناسب، پس از آن که سطح کراتینین افزایش می دهد، شما باید به صورت دیالیز به زودی آن است.

دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است. دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، این سم می تواند از بدن خود را اخراج کرد، به طوری که آنها در بدن شما ساخت. اما دیالیز است تنها قادر به تخلیه سم micromolecule، آن را نمی تواند روشن دور سم مولکول میانه و سم ابر مولکول است. با سموم زیادی در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت. بیشتر، اثرات دیالیز قلب، که زندگی بیمار را به خطر می اندازند چه خبر.

آیا درمانی برای بیماری کلیه بدون دیالیز وجود دارد؟

در واقع، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از موثرترین درمان برای درمان بیماری های کلیوی است، می تواند کمک به بیمار یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: